luni, 23 martie 2015

Return and spring nails

Buna fetelor,
Pe scurt, m-am intors si de data asta la modul serios, am schimbat tot dupa cum se vede , mai putin tema principala a blogului: unghiutele <3.Dupa ce m-am certat cu html-ul de multe ori si mai de fiecare data a castigat el, am  reusit totusi sa ajung unde vreau cu tema blogului si sa ma bag pe retelele de socializare : facebook, instagram, pinterest si ce vedeti sub titlul blogului cu link direct care retele.
Si acum sa revenim la unghiutele cu care imi fac intrarea in noul blog, nimic complicat doar niste floricele in ton cu primavara.



 O manichiura super simpla si rapida cu materiale putine.Pentru  culoare de baza am folosit un verde si o oja texturata de la Golden Rose iar pentru model o oja neagra, una alba, una rosie si un sclipici auriu.In continuare va las cu cateva poze iar la sfarsit o lista cu produsele folosite.


 Produse folosite :
  • base-coat Miss Sporty Nail Expert 5 in 1
  • Oja verde Golden Rose Paris #217
  • Oja albastra Golden Rose Holiday #55
  • Oja alba no name
  • Oja rosie Cairuo Strawberry 04
  • Oja neagra Farmasi #83
  • Oja aurie Orkide Art Ist


Ce ziceti fetelor?Va place manichiura?Dar noul aspect al blogului?
Va pup :*
Reacții:

6 comentarii:

  1. Oana Alexandru23 martie 2015, 21:25

    Super unghiutele,si noufta a blogului arata minunat,pupicei si bine ai revenit <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back scumpo!Imi era dor de modelele tale :) .
    Imi place si noua infatisare a blogului <3 ,iar unghiutele sunt minunate <3 .
    Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere